sobota, 22 marca 2014

Wstawić czy nie.......?

Hej... Wogóle, ale to wogóle nie mam pomysłu na rozdział. Napisałam coś w piątek i też troszkę teraz, ale patrzę się w ten ekran i nie wiem co pisać :cccc Z trudem wyszły mi te dwie nieszczęsne strony - ale to i tak za mało by tu dodać, a nawet jeśli to nie wiem, ile będziecie musieli czekać na kontynuację..... Jutro postaram się coś napisać, ale nie obiecuję. W poprzednim poście informowałam, że rozdział będzie w kwietniu. Jeśi chcecie, bym wstawiła teraz tę część co mam rodziału 6 - piszcie w komentarzu ;D
Pozdrawiam
Lusia ;**

4 komentarze:

  1. Możesz napisać. mam tylko jedną proźbe: dodawaj zdjęcia ubioru zestawów ubrań to jeszcze ulepszy blog ;) Pozdro i weny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że powinnaś nas przetrzymać! Efekt byłby miliard razy lepszy, na prawdę!:)
    Pozdrawiam, weny weny! - MoonSeer c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej lusiu!
    u mnie baaardzoo ważna informacja!
    link do nowego bloga" http://draco-i-hermiona-nigdy-nie-zapomne.blogspot.com/
    zapraszam gorąco!
    Verita ;*

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów