czwartek, 24 października 2013

PROLOG...

**********************
Proszę i oto prolog. Krótki ale jest. Rozdziały będą o wiele dłuższe. Komentujcie :)

~Lusia

GŁOS

    Szła po ośnieżonej drodze i patrzyła w czarne niebo upstrzone w miliony gwiazdy – małych i dużych.  Lecz ją interesowała ta jedna.
Ta, która, gdy była mała, pomagała jej zrozumieć życie. Wierzyła, że właśnie ona zawsze była przy niej. Zawsze świeciła najjaśniej dając więcej światła niż księżyc w pełni. Spytała cicho:
-Czy ja o tak wiele proszę?- Nikt nie odpowiedział.- Czy to tak dużo?!- Powtórzyła głośniej tym samym zwracając na siebie uwagę ostatnich przechodniów.
-Nie. Prosić o jedną rzecz, którą jest miłość to nie jest tak dużo. Ale żyć, dbać o nią, to już o wiele więcej – odpowiedział łagodny głos. Hermionę przeszył dreszcz. Znała go. Nawiedzał ją w snach. Ten głos...
-Kim jesteś?! - Krzyknęła. Jednak nikt się już nie odezwał. Słyszała tylko swój szybki oddech. Głos znikł tak nagle jak się pojawił.

6 komentarzy:

  1. Prolog... Hmmm. Fajny, bardzo fajny :) Czy mi sie zdaje czy on jest troszkę podobny do prologu na moim starym blogu? Ale i tak jest świetny :) Kiedy następny rozdział?

    Pozdrawiam Spence :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział będzie albo jutro wieczorem albo pojutrze. Napewno napiszę w grupie kiedy :)
    I tak. Troche jest podobny. Tak naprawde pisalam go z koleżanką :)
    ~Lusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kim pisałaś prolog? Znam tego kogoś? :D

    Co do prologu, fajny, tajemniczy. Moje klimaty. Krótki, ale czekamy na rozdział. *huhu, będę pierwszą, która przeczyta*
    Ściskam, Rogg

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Krótkie, ale mi się bardzo podoba. Od czasu do czasu będę wpadać na Twojego bloga ;) Niezbyt często, ale czasami się pojawię :P
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że bedziesz tu wpadać i że spodobało Ci się ;3333 Mam tylko nadzieję, iż nie zrezygnujesz :3 "xDD
      Pozdrawiam
      ~Lusia

      Usuń
    2. To, że jeszcze nie zaczęłam nadrabiać nie znaczy, że rezygnuję, tylko po prostu nie mam czasu, ale prędzej, czy później wszystko nadrobię :)

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów