czwartek, 24 października 2013

Powitanie :)

Hej Wam :)
Oto nowy blog o Dramione. Parze wrogów Hermionie Granger i Draconie Malfoy'u. Oczywiście nie będzie to tak że już w trzecim rozdziale zakochają się. Nie lubię takiego "czegoś". Akcja dzieje się jakiś rok po wojnie kiedy niektórzy uczniowie postanawiają wrócić do Hogwartu. Myślę że nie będzie to taki blog jak inne. Postaram się o to ;) Jest to mój PIERWSZY blog, który prowadzę, więc pewnie będzie trochę... niezgodności.
Ile rozdziałów? Przewiduję go na jakieś 30. Dokładnie nie potrafię powiedzieć. Wena ostatnio bardzo dopisuje i raczej nie zamierza opuścić mnie w najbliższym czasie. Rozdziały betuję sama więc pretensje z błędami tylko do autorki. Od razu mówię że szablon pewnie będzie się zmieniał. Na razie jest to jeden z podstawowych, ale niedługo zostanie zastąpiony innym. Układ również ale na pewno nie więcej na ile jest to potrzebne.
Kontakt ze mną:
mail: misialuna46@gmail.com
na Facebooku stronka(na razie!!! adminką jestem tylko ja) : Dlaczego rodzice nie chcą mi dać mojego listu z Hogwartu?
Od razu mówię że nie chodzi mi o lajki. Stronka nie uczęszczana więc nie o to chodzi!!! To tymczasowy kontakt na fb dopóki nie dokończę pewnej rzeczy. O innym kontakcie poinformuję przy rozdziale.
No dobrze. To chyba tyle. Zaraz dodam prolog :)
~Lusia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów