poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Zrobić testy z odpowiedziami?

Heej!!!!
Ostatnio wpadłam na pomysł w związku z tym kunkursem (turniejem) w opowiadaniu. Myślę, że byłabym w stanie zrobić pytania wraz z odpowiedziami (pisemne) te, które będą w rozdziale 7. . Jednak czy chcecie by takie coś powstało? Mogę też umieszczać w innej zakładce jakieś ciekawostki ze świata HP (na różne tematy) jeśli byście chcieli. Kto chce - niech pisze!!!!
I nie, nie wiem kiedy następny rozdział..... W sobotę ostatni test więc będę miała więcej czasu. Siódmy powinien być pod koniec kwietnia, ale zastanawiam się czy nie napisać np. 2-3 rozdziałów na zapas...... Pożyjemy zobaczymy xD Tak więc piszcie czy jesteście na tak - czy na nie ;)
Pozdrawiam
Lusiaaa ;**
PS Taki dedyczek dla Was :DD

8 komentarzy:

  1. Ja jestem na tak :3 poza tym fajnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę jeszcze napisz mi na e-mail jaki chciałaś cytat na nagłówku, bo ostatnio przesłałaś tylko zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!
    Z załogi Ministerstwa Szablonów

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście głosuje na czasy szkolne!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://precious-fondness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwaga Spam!
    Zapraszam serdecznie na nowe opowiadanie, które rozpoczyna się kilka lat po zakończeniu Bitwy o Hogwart. Hermiona Granger niespodziewanie zostaje sama, bez grosza przy duszy, zdradzona przez przyjaciół a jej ukochany nie żyje. Jest przekonana, że to jego młodszy brat Draco Malfoy odpowiada za śmierć jej ukochanego decyduje się na zemstę. Gdy wkracza w życie Malfoya uświadamia sobie, że to nie on odpowiada za jej nieszczęście. Gdy na nowo zaczyna układać sobie życie dochodzi do niespodziewanej tragedii, a główną podejrzaną jest właśnie ona. Jak poradzi sobie Hermiona w nowej sytuacji? Czy Draco uwierzy w jej niewinność? Kto odpowiada za nieszczęścia wszystkich wokoło?
    Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam serdecznie na nową odsłonę Dramione pt: "Gorzka Zemsta"
    Na adres bloga : http://amara-ultionis.blogspot.com!
    Autorka życzy przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam serdecznie na nowy I rozdział na blogu:
    http://amara-ultionis.blogspot.com!
    życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Nie masz czegoś takiego jak spamownik, więc piszę tutaj
    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga o Młodym Pokoleniu, którego zaczęłam pisać. Są dopiero dwa rozdziały, ale chcę żeby każdy wyraził swoją opinię choćby na ich temat. Mam nadzieję, że zostawisz komentarz i zostaniesz moją stałą czytelniczką ;) Oto link: http://new-generation-hogwart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam serdecznie na nowy rozdział Rozdział 002 „twarzą w twarz” na adres http://amara-ultionis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów